יום שבת, יוני 21, 2014

עוגת שיש מושחתת עם אוריאו ושוקולד חלב


העוגה הבאה היא עוגה מושחתת! בעצם כמו רוב העוגות שמפורסמות בעוגות של נעה .
אני כל כך אוהבת את העוגות הפשוטות עם פטנט של ציפוי, ובמקרה שלנו עוגת שיש רכה וטעימה עם ציפוי של שוקולד חלב ואוריאו! התוספת של האוריאו והשוקולד החלב הופך את העוגה למושחתת ופשוט מושלמת♥


צילום אני :)

 


















מוכנים להפתעה גדולה?? שקשורה להופעה שלי בטלוויזיה?? 
ביום שישי הקרוב!
27/6!
בשעה 19:00!
ערוץ 22!
"הכי טעים שיש" אני מחכה לכם שם עם העוגה ה-מ-ו-ש-ל-מ-ת הזאתי♥

קצת תמונות מהצילומים....... שתדעו מה מחכה לכם :)





 





מחכה לכם שם! ועד אז תיכנסו למטבח ותכינו איזה עוגת שיש מושחתת עם פטנט אוריאו.

חומרים :
175 גרם חמאה רכה
1/4 1 כוסות סוכר
3 ביצים
חצי כפית תמצית וניל
1 כוס חלב
1 כף קקאו/2 כפות שוקולית
1 חבילת קמח תופח- 350 גרם

100 גרם שוקולד חלב
4 יחידות עוגיות אוריאו


1. מחממים תנור ל180 מעלות.
2. משמנים תבנית היטב ומסדרים בתוכה נייר אפייה גם בדפנות וגם בתחתית- יעזור לכם להוציא את העוגה מהתבנית.
3.במיקסר עם וו גיטרה  מעבדים את החמאה והסוכר על מרקם קרמי רך.
4.מוסיפים את הביצים בהדרגה וממשיכים לערבב.
5. מוסיפים את החלב והוניל בהדרגה עם הקמח, כל פעם קצת קמח וקצת נוזל.
6. ממשיכים לעבד עד למרקם חלק.
7. לתבנית המשומנת עם הנייר  האפייה שופכים 3/4 מהתערובת.
8. מוסיפים ל1/4 התערובת שנשארה את הקקאו ומערבבים ידנית.
9. את התערובת החומה מעבירים לתבנית  בעדינות. שלא יהיה הרבה מהתערובת החומה אלא שיהיה פלוס מינוס אותה כמות בכל המשטח של התבנית.
10. נותנים עירבוב קטן עם כף או סכין שהמסות  התערבבו קצת.
11.מכניסים לתנור שחומם מראש ואופים במשך 25-30 דקות, עד שהקיסם יוצא יבש.
12.מצננים את העוגה לחלוטין לפני הציפוי.


ציפוי העוגה:1. ממיסים במיקרו או בבן מארי את השוקולד.
2. חותכים את האוריאו לחתיכות בגדלים שונים.
3.בעזרת כפית/כף/מרית מורחים את השוקולד על הלמעלה של העוגה, לא חייב להיות סימטרי.
4. מפזרים את האוריאו על העוגה ומגישים
J

 
צילום:אני

צילום:אני



אתם מוזמנים להצטרף לעמוד שלי ול-4900 האנשים שכבר נהנים  ממתכונים ועדכונים בזמן אמת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה