יום שבת, יוני 28, 2014

עוגת שוקולד


אז אחרי ההפתעה הגדולה שהתפרסמה בעוגות של נעה, אני רוצה לשתף אתכם בעוד מתכון מדהים, הפעם מתכון של אמא.
העוגת שוקולד הזאת היא העוגה הקבועה שלנו בבית, אפשר להכין אותו בכל תבנית:איינגליש קייק,עגולה, לב, מלבן, מאפינס ובקיצור כל מה שמתחשק לכם.
העוגה רכה, שוקולדית ונינוחה, עוגה שכולם תמיד מבקשים ממני את המתכון שלה, מבטיחה שכשתכינו אותה לא תוכלו להפסיק להכין ולאכול כמובן.
הפעם החלטתי להקדיש את העוגה לשני אנשים החשובים ביותר בחיי, ההורים שלי, שחוגגים יום נישואין ובנוסף יום הולדת לאמא הכי מדהימה בעולם!.
אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכם על התמיכה שלכם בי, על האמונה בהגשמת החלום ועל כך שאתם תמיד מאחורי תומכים, אוהבים ואוכלים את כל מה שאני מכינה כמובן
J אוהבת אתכם, הרבה מהגשמת החלום שלי בזכותכם♥


 

חומרים:
250 גרם שוקולד מריר
3 כפות קקאו
3/4 כוס סוכר
1 כוס מים
250 גרם חמאה
4 ביצים
1/2 כוס סוכר- להקצפת החלבונים
3/4 1 כוסות קמח
1 שקית אבקת אפייה
לקישוט:סוכריות גומי בצורת לב

תהליך הכנת העוגה:
1.מחממים תנור ל180 מעלות.
2. ממיסים במיקרו או בבן מארי את השוקולד, הקקאו, הסוכר והמים עד המסה מלאה.
3. מוסיפים את החמאה, מחזירי לעוד חצי דקה במיקרו ומערבבים עד המסה מלאה.
4. מוציאים מתערובת השוקולד כוס – זה משמש אותנו לציפוי של העוגה.
5. מקציפים את החלבונים עם ה1/2 כוס סוכר עד קצף רך אך יציב.
6. לתערובת השוקולד שנשארה מוסיפים את החלמונים, מערבבים היטב ומוסיפים גם את הקמח ואבקת האפייה.
7. מעבירים את קצף החלבונים לתערובת השוקולד ומקפלים עד שמתקבלת מסה חלקה והומוגנית.
8. מכינים תבנית לב או בכל צורה אחרת – משמנים היטב, אני אוהבת לשים נייר אפייה בתחתית ובדפנות וכך זה מקל עלי בהוצאת העוגה מהתבנית.
9. שופכים את התערובת לתבנית ואופים בתנור שחומם מראש ל180 מעלות למשך 35-45 דקות, עד שהקיסם יוצא נקי.
10. מצננים את העוגה לחלוטין בטמפ' החדר.
11. משחררים את העוגה מהתבנית ומניחים אותה על רשת .
12.שופכים את הכוס של תערובת השוקולד שהנחנו בצד וכך מצפים את העוגה.
13.מעבירים לצלחת הגשה ומקשטים בלבבות.
 

והשלב הכי חשוב! להביא למישהו שאוהבים!
תמונות נוספות :)




לכל מי שפיספס את התוכנית!!! זה בשבילכם♥ קישור לתוכנית :) תהנו !!!!!♥

http://www.mako.co.il/food-recipes/recipes_column-dairy_recipes/Recipe-61f52c5b403d641006.htm?Partner=interlink 


אתם מוזמנים להצטרף לעמוד שלי ול-5076 האנשים שכבר נהנים ממתכונים ועדכונים בזמן אמת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה