יום רביעי, ספטמבר 26, 2012

עוגת ביסקוויטים עם מסקרפונה♥



אז כיפור עבר... ועכשיו ערב סוכות מתקרב:)) מתחילים לחשוב על פרוייקט קינוחים חדש :)

בשנים  האחרונות אבא שלי אחראי על האוכל ואני אחראית על הקינוחים, אז בראש השנה קבענו שמ12 בבוקר עד 18:00 בערב המטבח שלי:)) וכל שאר הזמן המטבח שלו.
אז מה הכנתי לראש השנה???
חלה מתוקה כמובן!
קרוקומבוש@@@ המשימה הכפית ביותר בחג הזה:)
עוגה מבצק סוכר שנשארה מהלימודים בבישולים♥
שטרודל אישי:)
והעוגה שאח שלי קרא לה"העוגה הכי טעימה שאכלתי בחיים שלי!"-עוגה של 7 שכבות ביסקווטים ומסקרפונה♥♥♥




לערב כיפור הכנתי במצומצם.... סינרול קינמון ועוגת תפוזים מדהימה!(המתכונים יעלו בקרוב!).




ועכשיו מתחילים לחשוב על סוכותת♥♥♥
אבל לפני סוכות החלטתי לפנק אותכם במתכון של העוגה שאח שלי כל כך אהב...


המתכון הוא של חן שוקרון- עיבדתי אותו מעט לפי מה שהיה לי בבית:)
אז זה המתכון של חן שוקרון וזה המתכון שלי:)

חומרים:
למלית:3 מיכלים (500 מ”ל) שמנת מתוקה 38%
1 מיכלים (500 גרם) גבינת מסקרפונה
65 גרם (1/3 כוס) סוכר
30 גרם (1/4 כוס) אבקת סוכר 
1/4 כוס מים חמים וכף נס קפה-חשוב לקרר את התערובת לחלוטין!
1 כפית תמצית וניל
לשכבות: 400 גרם פתיבר וניל או שוקולד
לעיטור:4-3 חבילות כדורי שוקולד “קליק”

התבנית:
לוקחים רינג או תבנית שרוצים, ומרפדים את הבסיס של התבנית בנייר אפייה(אם עושים את העוגה ברינג אין צורך לרפד.
מניחים בדפנות שקף לעוגות.

תהליך הכנת המלית:
במיקסר בעזרת המקצף מקציפים במהירות גבוהה עד לקבלת קרם יציב את כל חומרי המלית.

הרכבת העוגה:
מניחים שיכבה אחידה של הביסקוויטים על בסיס התבנית,יהיה צורך לשבור את חלקם לגודל הרצוי על מנת לסגור את כל החורים  .
מורחים עליהם בעדינות חלק מהקרם ומיישרים(הכמות של הקרם תלויה בכמות השכבות שרוצים לעשות ובגודל התבנית).
מניחים מעל שכבה נוספת של ביסקוויטים ומורחים מעל שכבת קרם, וחוזרים על הפעולה עד שנגמר הקרם.
אני עשיתי 7 שכבות של ביסקוויטים וקרם(ברינג בקוטר 22), מסיימים את העוגה בשכבת קרם!.
מכסים את העוגה בניילון נצמד ומכניסים למקרר ללילה, העוגה מחזירה במקרר עד 4 ימים.

תהליך הגשת העוגה:)))
מחלצים את העוגה מהתבנית ומסירים את השקף, מסדרים כדורי קליק על העוגה במעגלים ומגישים קר.

העוגה עשירה! מדהימה! ומרשימה:))))
בקיצור חובה על שולחן החג♥♥♥
אני ממליצה לכם בחום להכין את העוגה הזאת לאנשים שאתם אוהבים♥
וכמובן להיכנס לבלוג המדהים של חן שוקרון!!!


שתהיה לנו שנה מתוקה ומדהימה מלאה בדברים טובים ומתוקים♥

8 תגובות:

  1. אף פעם לא טעמתי גבינת מסקרפונה. העוגה נראית אחלה/

    הקשת הסיסמא די מתסכלת. לפעמים היא מוציאה לי את החשק לכתוב תגובות כי לא תמיד היא ברורה.

    השבמחק
  2. אני מבטיחה לך שכשתטעמי אותה את תתאהבי בה:)
    תודה רבה!

    איפה את צריכה להקיש סיסמה כדי להגיב?

    השבמחק
  3. איזו עוגה!
    מדהימה ובטח טעימה....

    השבמחק
  4. את הבסקוויטים לא טובלים בחלב כמו בעוגת ביסקוויטים ?

    השבמחק
  5. עוגה משגעת טעימה וקלה להכנה

    השבמחק
  6. אפשר להחליף את המסקרפונה בגבינת שמנת?

    השבמחק