יום שני, דצמבר 03, 2012

בראונריאו

מתכון חדש ולהיייייייט!
אחרי שהרמבואוריאו כל כך הצליח והרבה אנשים הכינו ונהנו מימנו הייתי חייבת לחשוב על עוד מתכון שיהיה להיט! קל! בלי הרבה קמח! טעים וכמובן עם אוריאו:)))
אז לאחר הרבה מחשבה וחשק להכין הרבה דברים החלטתי על בראונריאו :) בראוניז רך! רטוב! עם אוריאו שמשאיר טעם ענק של עוד :)
עירבבתי את כל החומרים, שפכתי לתבנית, פיזרתי אוריאו, הכנסתי לתנור, הריח בבית שיגע אותי, הבראונריאו יצא מהתנור בידיוק לאחר 20 דקות! התאפקתי מאוד לא לאכול שזה חם ולחכות שזה יתקרר ורק אז לחתוך :)
לאחר איפוק רב! חתכתי! טעמתי את השאריות והתעלפתי מרוב שזה היה טעים!
אז לכתוב הלייק ה1,300 בעמוד שלי בפייסבוק! ולכבוד הצפייה ה14,500 קבלו במחיאות כפיים סוערות את הבראונריאו!!!

מוכנים??????
המתכון!!!
170 גרם חמאה
150 גרם שוקולד מריר
4 ביצים
חצי כפית תמצית וניל
1/2 כוס סוכר חום
2 כפות קמח רגיל
1 כף קקאו
קורט מלח
3 שקיות קטנות של אוריאו:)

תהליך הכנת הבראונריאו:
1.ממיסים בבן מארי או במיקרו- את החמאה והשוקולד עד לתערובת חלקה ומבריקה.
2.עם וו הבלון/מקציף-מקציפים 4 ביצים עם התמצית וניל, שמתחיל להיות קצף אורירי מוסיפים חצי מכמות הסוכר ולאחר חצי דקה את שאר הסוכר
3.לאחר שיש קצף חזק ומבריק, שופכים בעדינות את תערובת השוקולד לתערובת הקצף.
4. מנפים לתערובת זו את הקמח,קקאו,מלח ורק אז מערבבים בתנועות קיפול עדינות מאוד!
5.כשהתערובת מתחילה להיות הומוגנית מוסיפים חצי מכמות האוריאו.
6. מערבבים מעט בעדינות! ושופכים הכול לתבנית מרופדת בנייר אפייה.
7. מפזרים את שאר האוריאו ומכניסים לתנור שחומם מראש ל180 מעלות ל20-25 דקות.
8. גם אם הבראונריאו לא נראים לכם ממש מוכנים הוא מוכן!:)
9. מוציאים מהתנור ומצננים לגמרה!!!
10 מעבירים לקרש חיתוך, חותכים לגודל הרצוי ו........ נהנים :)♥♥♥

מתכון קל! טעים ! רך! מוכן מהר! פשוט תענוג:)


תהנווו!!!
תכינו! תפנקו אנשים שאתם אוהבים וכמובן תצלמו ותעלו לעמוד שלי:)
וכמובן אתם מוזמנים להגיב! ולהיכנס לעמוד שלי בפייסבוק ולעשות לייק:)


לפני ההכנסה לתנור3>

עכשיו מחכים שהבראונריאו יצטננו :))))


נכון שהם יפים??????

אתם מצליחים לראות כמה הם רכים??:)

אפשר גם לשים אבקת סוכר לקישוט:)

גם אני רציתי תמונה איתם:) איזה יפים הםםםםםםם3>



14 תגובות:

  1. ג'ודי (הלוחשת לאוכל)3 בדצמבר 2012 בשעה 10:47

    מקסים!!!! כל הכבוד על היצירתיות. אמרתי לך כבר שאת כנראה לא בת 17 :):)

    השבמחק
  2. חחחחחחח המון המון תודה:))))

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, ראיתי היום בערוץ האוכל בטלויזיה ונגנבתי.בדיוק רשמתי לי להכין אותם. מגניבים. יצאו לך חלומי.

      מחק
  3. נועה רק 2 כפות קמח? זה לא מעט?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מעט אבל זה מה שצריך כדי שהם יצאו מדהים!!!!!

      מחק
  4. מה גודל התבנית?

    השבמחק
  5. מה עם אפיה?
    מה גודל התבנית?
    תודה
    לאה

    השבמחק
  6. בטעות הקצפתי את החלבונים בנפרד): וכבר ערבבתי עם שאר החומרים
    יש מה לעשות?

    השבמחק
    תשובות
    1. בסוף יצא מדהים!
      העוגה נגמרה עוד לפני שגמרתי לחתוך אותה(:

      מחק
  7. שלום נעה,
    אני עוקב אחרי הפוסטים שלך בדריכות.
    אני מאחל לך שחרור נעים ומהנה.
    הכנתי את הבראוניז כתחתית לעוגה. יצא מושלם!
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי רן !! אם יש תגובות שמשמחות אותי ... זאת התגובות האלה♥
      תודה רבה!!!!
      אני ממש שמחה לשמוע! מחכה לך באחת הסדנאות שיהיו בקרוב♥

      מחק