יום ראשון, אפריל 06, 2014

אלפחורס מטורף- כשר לפסח!

כמו כל שנה, אני מעלה לעוגות של נעה תמונה של המצה הרטובה שלי עם המון נוטלה, ואתם בטח כבר יודעים שאני מכורה לנוטלה. אבל אז.. הגיעו העוגיות האלה שגם הן התווספו לרשימת ההתמכרות שלי בפסח. עוגיות אלפחורס רכות כל-כך שלא משנה למי תעניקו אותן, הם לא יאמינו שהן כשרות לפסח! מניסיון כל מי שטעם לא ידע שזה כשר לפסח מרוב שזה טעים. העוגיות עצמן רכות רכות, קלות להכנה ומלאות בריבת-חלב וקוקוס לקישוט.
 
צילמה: קארן ביטון כהן
 
 
כמות: 40 יחידות
 
מצרכים: 
 
150 גרם חמאה

100 גרם אבקת סוכר

2 חלמונים

1 תמצית וניל

גרדה מחצי לימון

150 גרם קורנפלור

75 גרם קמח תפוחי אדמה

כפית אבקת אפייה

צנצנת ריבת חלב

 100 גרם קוקוס
 
אופן הכנה:  
  • מחממים תנור ל-180 מעלות.
  • במיקסר עם וו גיטרה מעבדים את החמאה בטמפרטורת החדר ואבקת הסוכר.
  • שהתערובת קרמית ואחידה, מוסיפים בדרגה את החלמונים ולאחר מכן גם את תמצית והוניל.
  • בקערה מערבבים את האבקות ולאחר מכן מוסיפים אותם למיקסר ומעבדים במהירות בינונית.
  • עוטפים בניילון נצמד, בצורת ריבוע ומניחים במקרר כשעתיים.
  • מרדדים את הבצק לעובי 2.5 מ"מ וקורצים ממנו עיגולים בקוטר 4 או 5 ס"מ.
  • מכניסים לתנור ואופים עד שהקצוות מזהיבות אבל העוגייה עדיין בהירה, במשך 10-13 דקות.
  • מוציאים מהתנור ומצננים את העוגיות.
  • מזלפים על חצי מכמות העוגיות ריבת חלב ויוצרים סנדביץ'.
  • מסובבים את הסנדביץ' מעט כדי שהריבת חלב תצא קצת החוצה והקוקוס ידבק.
  • טובלים בקוקוס ומגישים.


חג שמח!!!!!
רוצים להישאר מעודכנים בשאר הקינוחים שיעלו בקרוב לפסח??? היכנסו לעמוד שלי "
העוגות של נעה" ותעשו לייק ♥

תגובה 1:

  1. היי, האם חובה לישה במיקסר או שאפשר ביד?

    השבמחק