יום ראשון, נובמבר 17, 2013

מאפינס שוקולד מושחתים ביותר!

אם אתם עוקבים אחרי בעמוד הפייסבוק שלי, "העוגות של נעה", אתם בטוח יודעים שאני מכורה לשוקולד. גם אם לא: נעים מאוד, אני נעה ואני מכורה שוקולד. בנינו מי לא אוהב שוקולד? שוקולד חלב, לבן, מריר, ממרח, פרלינים, עוגת שוקולד, עוגיות שוקולד - מה שזה לא יהיה, העיקר שזה יהיה מפוצץ בשוקולד, ואם הוא מפוצץ בשוקולד תקראו לי! אני ישר באה.

הפעם אחשוף בפניכם מתכון למאפינס דיי מטורף ומושחת. אני הכנתי אותו עם שוקולד מילקה (תפסתם אותי, מכורה לשוקולד מילקה, במיוחד לחלב הרגיל) אבל אתם יכולים להכין אותו עם כל שוקולד שמתחשק לכם, מילקה לטעמי הכי טעים במיוחד במקרה הזה. אז קחו קוביית שוקולד, או שורה, או את הפרה הגדולה - ולעבודה.

צילמה:נועה רוזין

מצרכים למאפינס:

120 גרם חמאה

60 גרם סוכר לבן

40 גרם סוכר חום

230 גרם קמח

כפית אבקת אפייה

2 ביצים

100 מ"ל חלב

150 גרם מילקה או שוקולד אחר, קצוץ גס


לציפוי:
100 גרם מילקה או שוקולד אחר מומס

50 גרם שוקולד קצוץ גס

 
אופן הכנה:
  
  • מחממים מראש תנור ל-180 מעלות.
  • מסדרים מאנז'טים (עטרות נייר) בתבנית שקעים של מאפינס.
  • קוצצים את השוקולד (100 גרם) לחתיכות קטנות אך גסות.
  • במיקסר עם וו גיטרה מערבלים את החמאה והסוכרים במהירות בינונית עד להתחברות מלאה.
  • מערבבים בקערה נפרדת את הקמח ואבקת האפייה.
  • כאשר במיקסר החמאה והסוכר השתלבו והפכו לקרם מוסיפים את הקמח ואבקת האפייה.
  • מוסיפים את החלב,ממתינים להטמעה ומוסיפים את הביצים אחת אחת.
  • מוסיפים את השוקולד הקצוץ ומרבבים מספר שניות במהירות בינונית.
  • בעזרת כף ממלאים את השקעים עד 4\3 גובה ואפילו קצת יותר.
  • מכניסים לתנור למשך 25-30 דקות.
  • שהמאפינס מוכנים מצננים לפני הציפוי.
  • לציפוי: ממיסים שוקולד במיקרו בפולסים קצרים, כל כמה שניות להוציא ולערבב עד להמסה מלאה.
  • קוצצים את ה-50 גרם שוקולד.
  • כשהמאפינס צונן לחלוטין טובלים אחד אחד בשוקולד המומס, מרימים ונותנים לשוקולד לטפטף מעט.
  • מפזרים מעליו כמה חתיכות מהשוקולד הקצוץ וחוזרים על הפעולה עד המאפין האחרון.
  • אם אתם חייבים שוקולד זה הזמן לגנוב אחד מסכימה לכם, אני לקחתי 2.
  • שומרים בקופסא אטומה.




אני הכנתי עם Milka אתם יכולים עם כל שוקולד שתרצו!


תצלמו ותעלו לעמוד שלי:)
אתם מוזמנים להגיב! ולהיכנס לעמוד שלי בפייסבוק ולעשות לייק:) העמוד מתקרב ל3000 לייקים בזכותכם♥

♥ נעה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה