יום שבת, יולי 11, 2015

עוגיות שוקולד מושחתות וממכרות!


היי לכולם, אתם בטח מכירים מהטורים הקודמים את האהבה שלי לשוקולד.
חלקכם אפילו קראתם לי "המכורה" בתגובות בעמוד הפייסבוק של העוגות של נעה.
המתכון הבא מפוצץ בשוקולד בדיוק כמו שאני אוהבת, וגם - קל מאוד להכנה שכל מי שיקח ביס יתאהב בתוצאה מיד.

מתאים לכל רגע ביום. עוגיות שוקולדכמות:30-40 עוגיות

מצרכים:

200 גרם שוקולד מריר

50 גרם חמאה

2 ביצים

3/4 כוס סוכר חום

2/3 כוס שקדים טחונים

1/2 כפית אבקת אפייה

1/2 כפית מלח

 

אופן הכנה:

  • מחממים תנור ל-180 מעלות.
  • במיקרו או בבן מארי ממיסים את החמאה והשוקולד עד להמסה מלאה.
  • בקערת המיקסר עם וו בלון מקציפים את הביצים, ומוסיפים את הסוכר בהדרגה עד לקבלת קצף תפוח.
  • לתערובת הביצים המוקצפים מוסיפים את השוקולד המומס וממשיכים להקציף למספר שניות.
  • מוסיפים את השקדים הטחונים, אבקת אפייה והמלח ומקציפים למשך מספר שניות עד לקבלת תערובת אחידה.
  • על מגש עם נייר אפיה יוצרים תלוליות בעזרת כפית. העוגיות משתטחות (!) ולכן חשוב שיהיו מרווחים גדולים בין העוגיות.
  • מכניסים לתנור ואופים במשך 9 דקות.
  • כשמוציאים את העוגיות מהתנור משאירים אותן על המגש החם למשך 2 דקות ורק אז מנתקים מהתבנית.
 תמונות נוספות.... כי לא יכולתי לעמוד בפיתוי♥




הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלי העוגות של נעה! אני מחכה לכם שם 24/7♥ ♥ ♥

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה