יום שבת, דצמבר 14, 2013

עוגיות שוקולד עם מרשמלו!

איזה כיף זה עוגיות בחורף... תמיד עושות לי חשק להיכנס למטבח למרות שקר, להכין עוגיות להתחמם עם התנור ולגנוב אותן מהר למיטה.

כשהגשם לא מפסיק, השלג נמצא בירושלים ובצפון, ואני בבית וכל מה שמתחשק לי זה סרט, שוקו(כמובן
(:) ועוגיות שוקולד רכות רכות קצת, מושלגות ועם קצת מרשמלו.... החלטתי לפנק גם אתכם הקוראים,  והעוקבים ב"עוגות של נעה"  בחשק שלי וכמובן לצרף מתכון .


אז המתכון הזה מושלם לחורף! עוגיות קלות להכנה!שוקולד רכות רכות, עם מעט מרשמלו וקצת אבקת סוכר
:)עוגיות שפשוט כיף לאכול מתחת לשמיכה עם השוקו והסרט:)
עוגיות שוקולד ומרשמלו!


צילום: קרן ביטון כהן



חומרים:  לכ-30 עוגיות
כוס + 3/4 כוס קמח
1/4 כוס קקאו
1/2 כפית סודה לשתייה
1/4 כפית מלח
1 חבילת שוקולד מריר 100 גרם
100 גרם חמאה- בטמפ' החדר
1 כוס סוכר
1 ביצה
1/2 כוס חלב
1 כפית וניל
מספר חתיכות של מרשמלו


  •    מחממים תנור ל180 מעלות.
  •    במעבד מזון מערבבים קמח,קקאו,סודה לשתייה,מלח ושוקולד, אם אין לכם מעבד מזון בבית אתם יכולים לקצוץ את השוקולד דק דק ולערבב אותו ידנית עם האבקות.
  •     במיקסר עם וו גיטרה, במהירות בינונית מערבבים חמאה וסוכר עד לקבלת תערובת אוורירית.
  •    לאחר שהחמאה והסוכר התאחדו מוסיפים את הביצה, החלב והווניל.
  •     כשהתערובת חלקה מוסיפים את האבקות המעורבבות עם השוקולד, מערבבים במהירות בינונית עד שיש תערובת חלקה ונוחה לעבודה.
  •     מכדררים בידיים או בעזרת 2 כפות עיגולים לא מאוד גדולים, מניחים על נייר אפייה, משטחים מעט ומכניסים לתנור ל10 דקות.
  •     לאחר 10 דקות שרואים שהעוגייה קפיצית במרכז מוציאים, מוסיפים 2,3 חתיכות מרשמלו ומכניסים בחזרה לתנור ל2 דקות אחרונות שהמרשמלו קצת נמס וקצת מקבל צבע:)
  •     מצננים מספר דקות ובוזקים מעט אבקת סוכר.

טיפ- אל תאפו אותן יותר מהזמן הכתוב, אנחנו רוצים לשמור על הרכות של העוגייה מבפניםJ

כול מה שנישאר עכשיו זה לחכות מספר דקות עד שהעוגייה מצטננת, בינתיים להכין כוס שוקו חם ולחפש סרט טוב :)




צילום: קרן ביטון כהן



תצלמו ותעלו לעמוד שלי:)אתם מוזמנים להגיב! ולהיכנס לעמוד שלי בפייסבוק ולעשות לייק:) העמוד מתקרב ל3300 לייקים בזכותכם♥♥ נעה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה