יום שלישי, דצמבר 31, 2013

סוף שנה ועוגת מוס קלה וחגיגית!



המתכון לעוגה המדהימה הזאת למטה לאחר סיכום השנה:)




ואוווו איך מתחילים בשביל לעשות פוסט סוף שנה????
אני מנסה לחשוב על מה עברתי השנה ולא יודעת איך להתחיל לכתוב את כל הדברים המדהימים שהיו השנה! אבל בכל מקרה אנסה לכתוב סיכום
J אני כמעט בטוחה שהוא יהיה ארוך מתמיד!

·         צמיחת הבלוג בצורה מטורפת! לפני שנה בידיוק כמות הצפיות בבלוג עמדה על 24,000 והיום! הבלוג עומד על 61,000!!!!!

·         סרטון הקרמבואוריאו!
אחרי הרעיון של הקרמבואוריאו פגשתי 2 אנשים מוכשרים ונדיבים! ניר קוריס ומקסים גולובנוב בעזרתם יצא סרטון מדהים שמגרה אתכם הצופים להכין את המתכון המשגע הזה!

לחצו כאן למתכון של הקרמבאוריאו!


צילם- מקסים גולובנוב

·         יום חשוב ומדהים בחיי! ב- 12.4.2013 קיבלתי את תעודת הקונדיטורית! לאחר שנה עמוסה ומדהימה מלאה בידע רב שרכשתי ב"בישולים". את היום הזה אי אפשר לשכוח, היום הזה מלא אותה ברמה מטורפת של אושר! מאותו היום "אני נעה ואני קונדיטורית" אבל עכשיו מתחילה העבודה הקשה! תעודה זה לא מספיקJ



* ב27.4.2013 חגגתי יום הולדת 18, עם החברים והמשפחה המדהימה שלי!  תוך כדי החזרות למסיבת סיום, הבגרויות וכל הדברים שיש בתיכון הצלחתי להכין עוגה ענקיתתת שתספיק לכולם והיה כל כך כיף לחגוג יום הולדת שאני כבר קונדיטורית
J


*ב3.6.2013 הגעתי בעמוד ל2000 לייקים!!!

*ועכשיו! אחד הרגעים הגדולים שלי בשנת 2013! ב9.6 לאחר סיום התיכון, עליתי על מטוס לבדי לסטאז בבלגיה, במסעדה מדהימה עם כוכב מישלאן, עם אוכל מטורף, נוסף ובקיצור חוויה  שאי אפשר לשכוח!.
להיות לבד 43 ימים בלי החברים והמשפחה לא היה פשוט, אבל לא הייתי מוותרת על הדבר המדהים הזה בחיים!
הימים האלו לא היו קלים במיוחד עם השפה אבל עברתי את זה בהצלחה, ביקרתי ביומיים חופש בהולנד ועשיתי טיול פטייסרי בעיר הגדולה!פריז! ביקרתי בקונדיטוריות הכי גדולות ואכלתי בלי סוף דברים מדהימים ומשובחים
J
הצלחתי לעשות את הדבר הזה בזכות  המשפחה והחברים שליוו כל הדרך אבל גם בזכות איש יקר, מיכאל כץ, שף מדהים שתומך בי כבר מספר שנים. אחד ויחיד שעוזר לי להחליט החלטות, להתפתח ולהגדיל את הידע שלי. תודה לך!.





פטייסרי בעיר הגדולה!


* ב15.9.2013- התחלתי לעבוד במסעדת "קלואליס"- מסעדה יוקרתית בבורסה, מנות נפלאות וטעימות בצורה שאין להסביר!.
 לעמוד המסעדה לחצו כאן!

*ב29.9.2013- הוספתי לקורות חיי פריט חשוב
"כתבת בנענע 10" בחלק של האוכל כמובן, לשם אני מעלה מתכונים מדהימים, טעימים וקליםJ ממליצה לכם להיכנס.


*ב.12.9.2013 קיבלתי את המיקסר החתיך והחדש שלייי שבזכותו אני מעלה לכם המון מתכונים טוביםJ

* ב.30.10.2013 קיבלתי מהאיש דרך שלי, מיכאל כץ הפתעה, משהו שחלמתי עליו כבר הרבה זמן והוא חולצת שף עם השם שלי J הגשמת לי חלום איש יקר! תודה


*ב2.12.13 – נערכה תחרות בעמוד הפייסבוק שלי, והזוכה הייתה בחורה מקסימה ובזכותה ובזכות חברתי מיטל(האופה במשקפיים) תרמתי עוגה למחלקת ילדים חולי סרטן בתל השומר.
רק בריאות!

*ב24.12.2013 הגענו בעמוד ל3300 לייקים! ועכשיו העמוד עומד על 3373 לייקים! איזה כיףףףףףףףףף.

ואוואואואוואו איזה שנה זאת הייתה! סיימתי תיכון, סיימתי לימודי קונדיטוריה, סיימתי סטאז של חודש וחצי בבלגיה, העלתי 18 מתכונים לנענע 10, הבלוג עלה  ב37 אלף צפיות!!!!!!!!!!!!!!
J, חגגתי יום הולדת 18! התחלתי לעבוד במסעדת "קלואליס"!
הדבר המדהים ביותר! עליו אני רוצה להגיד לכם תודה על התמיכה, האהבה, התגובות החמות, האמונה שלכם, הרצון שלכם לעוד מתכונים טובים ומושחתים
J אין דבר יותר כיף מלחזור אחורה ולקרוא את כל התגובות המדהימות שלכם! זה מחמם את הלב ונותן רצון להמשיך! אז תודה!

ועכשיו מתכון חדש חדש מיום שישי!
מתכון לעוגה מוס סופר קלה!
חזרתי ממשמרת יום שישי עייפה ובערב חגגתי עם המשפחה את הגיוס
J שקרב ובא, אז הייתי חייבת להכין עוגה, מדהימה וקלהJ
אני לא חתכתי את הביסקווטים לחצי אבל לאחר שהכנתי אני ממליצה לכם לעשות את זה.

חומרים- עוגה עגולה בקוטר 22:
2 חבילות ביסקוויטים
6 גרם גלטין+36 גרם מים
200 גרם נוטלה
100 גרם ריבת חלב
3 שמנת מתוקה- 750 גרם
חצי קילו תותים.

תהליך הכנת המוס:
1.שוקלים גלטין ומים, מערבבים ומניחים בצד.
2. מקציפים את השמנת המתוקה לקצפת רכה אך יציבה.
3.מחממים במיקרו או בבן מארי את הנוטלה והריבת חלב כדי שיהיה יותר קל לקפל אותם.
4. מקפלים את הנוטלה וריבת החלב לתוך השמנת .
5.ממיסים את הגלטין במיקו 15 שניות בערך(עד שיש בועה שמתפוצצת, לא יותר מזה אחרת הוא ישפך! במיקו ולא נעים ...)
6. שהתערובת חלקה מוסיפים את הגלטין ומערבבים היטב!
הרכבת העוגה:

1. בשלב זה אתם מחליטים אם לחתוך את הביסקווטים לחצי לפי ההמלצה שלי או להשאיר אותם שלמים.
2.שמים שקף בדפנות.
3. שמים מעט מוס כדי שיהיה יותר קל להעמיד את הביסקווטים. מסדרים את הביסקווטים גם בדפנות צמוד צמוד וגם בתחתית מעל המעט מוס שהנחנו בתחתית.
4. שופכים את כל המוס-הכמות הגדולה.
5.מכניסים למקפיא לבין 4-12 שעות. בגלל החוסר זמן שהיה לי הכנסתי ל4 שעות והיא הייתה מוכנה
J


שלב הקישוט:
1.חותכים את תותים לחצי.
2. מסדרים אותם על העוגה.
3. מגישים ונהנים
J

מאחלת לכם שנה מתוקה יותר מהקודמת לה!
אני מתחננת לכם עוד המון הפתעות!ומתכונים טובים כמובן! אז תתכוננוווו:)
ועכשיווווו יוצאים לסרוויס ערב הסילבסטר!!!
משמרת אחרונה לפני הגיוס! כן כן מתחילים לספור לאחור את השבוע האחרון לפני שאני עולה על מדים!!!


תצלמו ותעלו לעמוד שלי:)אתם מוזמנים להגיב! ולהיכנס לעמוד שלי בפייסבוק ולעשות לייק:) העמוד מתקרב ל3400 לייקים בזכותכם♥♥ נעה

2 תגובות:

  1. מוכשרת ברמות עלללללל
    בהצלחה בצבא !!!!!

    השבמחק
  2. מקסימה. כל הכבוד לך ובהצלחה! מדפני מטבחונט.

    השבמחק