יום חמישי, דצמבר 12, 2013

פונדט שוקולד עם מקופלת ממש לימים חורפיים כאלו:)

אז החורף פה, השלג בירושלים ואני כבר יומיים חולמת על פונדנט....... 
יצאתי מהפוך, ניכנסתי למטבח והכנתי פונדנט קל להכנה, טעים, עם נגיעת מקופלת, שנוזל לכל הצדדיםםםםם ורק צועק תאכלו אותיייייייייייייייי!
תוך כדי שאני אוכלת אותו ונהנת מכל ביס אני כותבת את המתכון כדי שגם לכם יהיה פונדנט חם להעביר איתו את הערב3>



פונדט שוקולד עם מקופלת ממש לימים חורפיים כאלו
J
חומרים-ל6 מנות
150 גרם חמאה
150 גרם שוקולד
3 ביצים+ 2 חלמונים
100 גרם סוכר
3 וחצי כפות קמח
קורט מלח
2 חטיף מקופלת


תהליך הכנת הפונדנט-


1.מחממים תנור ל180 מעלות.
2.ממיסים במיקרו או בבן מארי את החמאה והשוקולד.
3. מוסיפים את הסוכר תוך כדי טריפה, מוסיפים את הביצים והחלמונים אחד אחד.
4.טורפים טוב טוב ושהתערובת חלקה מוסיפים את הקמח והמלח.
5. לגבי התבניות- אני אופה בתבנית חד פעמית אישית, אפשר בכוסות חרסינה אם הן מתאימות לחום שבתנור, ואפשר בתנית של מאפינס אבל יהיה יותר קשה להעביר לצלחת בלי שכל השוקולד ישפך.
6. שופכים מן התערובת עד 1/2 גובה לכל תבנית, מוסיפים 1/3 מקופלת, מכסים עוד 3/4 גובה של התבנית.
7. אופים במשך 10-13 דקות.
8. ישר הופכים על צלחת,קצת אבקת סוכר ואוכלים
J ניתן להוסיף קצפת או גלידה בצד אבל אפשר גם לאכול ככה ולהנות מכל רגע.









תצלמו ותעלו לעמוד שלי:)אתם מוזמנים להגיב! ולהיכנס לעמוד שלי בפייסבוק ולעשות לייק:) העמוד מתקרב ל3200 לייקים בזכותכם♥♥ נעה

2 תגובות:

  1. אפשר לקרר את זה/ להקפיא ואז לחמם בתנור וזה ישאר אותו דבר?
    או שזה רק לאותו הרגע?
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הייי,
      אפשר במקרר עד 5 ימים לפני אפייה כמובן...
      ובמקפיא עד שבוע וחצי לפני אפייה-כמובן להוציא מהמקפיא לילה לפני
      מחכה לתמונות♥

      מחק